Menü Bezárás

Jelentkezés: karrier@ntk.hu

Jelentkezés módja: fizetési igénnyel ellátott, magyar nyelvű önéletrajzát a karrier@ntk.hu e-mail címre várjuk „HR szakértő” megjelöléssel.

Jelentkezési határidő: 2024. január 24.

Jogviszony típusa: Teljes munkaidős foglalkoztatás
Munkavégzés helye: Budapest, Göncz Árpád városközpont metróállomás közelében

Munkába állás kezdete: azonnal.

Munkatársat keresünk az alábbi pozíciónkba:

HR szakértő

Főbb feladatok:
– Személyügyi és munkaügyi adminisztrációs feladatok ellátása, a munkavállalók személyi anyagainak napra készen tartása papír alapú és elektronikus formában. A munkavállalók be- és kiléptetéséhez, valamint a szerződésmódosításokhoz kapcsolódó dokumentumok elkészítése. Dokumentumok rendszerezése és iktatása.
– A személyügyi-munkaügyi adminisztráció koordinálása.
– A Társaság toborzási-kiválasztási feladatainak ellátása: hirdetések feladása, interjúk szervezése, interjúztatás. Az onboarding folyamat működtetése.
– A Társaság munkavállalói részére megtartott oktatások, képzések és rendezvények szervezése, az oktatásokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása.
– Aktív részvétel HR folyamatok, rendszerek és eszközök tervezésében, bevezetésében, működtetésében.
– Részvétel a bérszámfejtéshez szükséges adatok előkészítésében.
– Nyilvántartások vezetése; HR témájú szakmai beszámolók, riportok határidőre történő összeállítása. Részvétel szabályzatok elkészítésében.

Az álláshoz tartozó elvárások:
– felsőfokú végzettség;
– hasonló területen megszerzett legalább 5 év szakmai tapasztalat;
– legalább 2 év vezetői tapasztalat;
– Microsoft Office eszközök professzionális használata;
– rendszer- és folyamatszemlélet, priorizálás képessége, szervezőkészség, problémamegoldó képesség;
– alaposság, igényesség, határidők betartása;
– naprakész munkajogi ismeretek.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
– szakirányú képzettség;
– gazdasági ismeretek.